ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΟΜΜΕΝΟΥ κ .ΗΛΙΑ ΛΑΜΠΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΕΣΒΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΤΟ ΚΟΜΜΕΝΟ.

Προς τον κ. Λάμπρη Ηλία

Τοπικό Σύμβουλο του Κομμένου

 Κύριε Λάμπρη, θα ήθελα να σας αναφέρω ότι έχω εκλεγεί στη θέση του Τοπικού Συμβούλου, με σκοπό να υπηρετώ ταπεινά και να εκπροσωπώ σε κάθε στιγμή τον Κομμιώτη. Τόσα χρόνια έχω δηλώσει αληθινός και έτοιμος να βρεθώ οπουδήποτε με χρειαστεί το χωριό, χωρίς οικονομικές απολαβές, μακριά από τις πολιτικές μου απόψεις και με κριτήριο πάντα την διαφήμισή του και την προώθηση της ιστορίας του Μαρτυρικού μου τόπου.

Σύμφωνα με την καταγγελία, η οποία αφορά την επίσκεψη του Πρέσβη της Γερμανίας κ.   Dr. Roland Wegener, και συγκεκριμένα την υποδοχή του από τον Αντιδήμαρχο κ. Βούλγαρη Κοσμά στο Τ.Δ. Νεοχωρίου και όχι στην ιστορική έδρα του Δήμου στο Κομμένο έχω να σας αναφέρω ότι, όπου και να μου λέγανε να πάω για να συναντήσω τον Πρέσβη, θα πήγαινα με οποιοδήποτε κόστος (οικονομικό, πολιτικό) και με μεγάλη χαρά, αρκεί η συνάντηση να έχει σκοπό την επίσκεψή του στο Μαρτυρικό Κομμένο. Να σας αναφέρω ότι πήρα άδεια κανονική από την υπηρεσία μου, που βρίσκεται στην Ελευσίνα, για να παραβρεθώ σ΄ αυτήν την επίσκεψη. Στην συνέχεια τον συνόδευσα, μαζί με τον πρόεδρο κ. Δήμο Δημήτριο και τον δημοτικό σύμβουλο κ. Παππά Α. Γεώργιο στο Κομμένο. Εκεί ενημερώθηκε από τους τοπικούς άρχοντες, νυν και παλιούς για τα γεγονότα της 16ης Αυγούστου 1943, για διάφορα θέματα που αφορούν την τοπική κοινωνία και το πώς η Γερμανική Πολιτεία μπορεί να μας βοηθήσει οικονομικά, στην αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας μας (μουσείο στο καμένο σπίτι του Σκάρα). Επίσης τον συνόδευσα  στην Άρτα όπου επισκέφτηκε αρχαιολογικούς χώρους.

Όσον αφορά τον σεβασμό προς τους 317 αδερφούς μας, τον έχω δείξει μέσα από τα τόσα χρόνια που μου δόθηκε, όταν υπηρετούσα στη θέση του προέδρου του Μορφωτικού Συλλόγου, με τις τόσες εκδηλώσεις προς τιμήν τους και με τις αμέτρητες αναφορές από το βήμα για την ιστορία του Μαρτυρικού μας χωριού, σε πολλά μέρη της Ελλάδας που έχω βρεθεί. 

Οπότε είναι άστοχη η καταγγελία σας προς το πρόσωπό μου και στο μόνο που αποσκοπεί είναι σε προσωπικούς σας θριάμβους που θέλετε να αναδειχτείτε μέσα από καταγγελίες. Σας παρακαλώ να αναφέρεστε στους συγκεκριμένους υπαίτιους, για την υποδοχή του Πρέσβη στο Τ.Δ. Νεοχωρίου και όχι στο πρόσωπό μου.

 

                                                                                                                                Με εκτίμηση